TreeWidget példa

2011.04.28. 10:06 | arabiata | Szólj hozzá!

Címkék: treewidget példa insertchild setcurrentitem toplevelitem

 Az előző postot kiegészítendő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a program hozzá:

 

newForm::newForm() {

  widget.setupUi(this);

  QStringList fejlec;

  QTreeWidgetItem *szulo, *gyerek;

 

  fejlec << trUtf8("első") << trUtf8("második") << trUtf8("harmadik");

   widget.tW->setHeaderLabels(fejlec);

 

  for (int i = 0; i < 5; i++) {

    szulo = new QTreeWidgetItem();

    szulo->setText(0, QString("%1").arg(i) + trUtf8(". szülő"));

    szulo->setToolTip(0, QString("%1").arg(i) + trUtf8(". szülő"));

    widget.tW->addTopLevelItem(szulo);

  }

 

  szulo = widget.tW->topLevelItem(2);

 

  for (int i = 0; i < 5; i++) {

    gyerek = new QTreeWidgetItem(szulo);

    gyerek->setText(0, QString("%1").arg(i) + trUtf8(". gyerek"));

  }

 

  gyerek = new QTreeWidgetItem();

  gyerek->setText(0, "zabigyerek");

  szulo->insertChild(3, gyerek);

 

  widget.tW->setCurrentItem(szulo);

   szulo = widget.tW->topLevelItem(2)->child(2);

 

  for (int i = 0; i < 5; i++) {

    gyerek = new QTreeWidgetItem(szulo);

    gyerek->setText(0, QString("%1").arg(i) + trUtf8(". unoka"));

  }

 

  gyerek = new QTreeWidgetItem();

  gyerek->setText(0, "zabigyerek");

  szulo->insertChild(3, gyerek);

 

  connect(widget.tW, SIGNAL(itemClicked(QTreeWidgetItem *, int)), this, SLOT(eger(QTreeWidgetItem *, int)));

 }

 

void newForm::eger(QTreeWidgetItem* selItem, int selCol) {

   qDebug() << selItem->parent() << selCol;

   if (selCol == 1) {

    widget.tW->setItemWidget(selItem, 1, widget.comboBox);

  }

}

 

newForm::~newForm() {

}

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://qtqt.blog.hu/api/trackback/id/tr192861433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása